Nog maar 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eva & Sophie - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eva & Sophie - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen!

Door: Eva en Sophie

Blijf op de hoogte en volg Eva & Sophie

20 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het zo ver! Morgen vliegen we van Brussel naar London naar Buenos Aires.
De afgelopen 2 dagen bestonden voornamelijk uit keuzes maken en orde aanbrengen in ons leven/backpack. Helaas behoren deze 2 punten niet tot onze 2 sterkste eigenschappen. Want ja, nemen we nou 2 of 3 broekjes mee? Hebben we een nagelschaartje nodig of kan dat ook met het schaartje aan ons zakmes? Slippers hier nog kopen of in Buenos Aires? Wat doen we aan naar het vliegveld? Tussen het maken van deze levensbepalende keuzes door verliep de communicatie tussen ons 2 zowel via Facebook als whatsapp als de telefoon, wat natuurlijk allemaal heel handig was enzo.

Maar gelukkig hebben we altijd onze moneybelts, puzzelboekjes en Barry het monster a.k.a. het muziekboxje nog en we zijn er van overtuigd dat ons niks kan overkomen met deze 3 attributen op zak!

Lieve vrienden en familie, wij hebben er onwijs veel zin in en we hopen jullie allemaal gezond en gelukkig weer terug te zien in Nederland over 4 maanden!

Liefs,
Eva & Sophie